Kampbrief 2019

Via deze brief willen wij u informeren over de zomerkampen van 2019.

Hieronder vindt u per speltak de kampadressen en de vertrek en aankomst data, voor zover deze al bekend zijn:

Bevers:
Datum : za 6-7 t/m ma 8-7
Adres:
Scouting Wouw Lambertus groep
Beeklaan 10
4724 BN Wouw

Welpen Meisjes:
Datum: zo 7-7 t/m vrij 12-7
Adres:
Kazan de wolfgroep
Meiveldpad 9
4336 XW Middelburg

Welpen Jongens:
Datum: zo 7-7 t/m vrij 12-7
Adres:
Kampadres: Scouting Made
Kievitslaan 10
4882 BL Made

Scouts Jongens :
Datum: zo 7-7 t/m zo 14-7
Adres :
Jeugdtent Widdau
Grünentalstraat 52156
Monchau -Widdau

Scouts Meisjes:
Datum : za 6-7 t/m za 13-7
Adres:
Prov. recreatiedomein De Gavers
Meerstraat 8530
Harelbeke Belgie

Explorers:
Datum : 12-7 t/m 21-7 **
Nadere info volgt vanuit de speltak



Van de definitieve vertrek aankomsttijden wordt u nog op de hoogte gebracht.

De Kampgelden 2019 zijn als volgt vastgesteld:

Bevers € 50 Scouts Meisjes € 120
Welpen Meisjes € 105 Scouts Jongens € 120
Welpen Jongens € 105 Explorers € 170

Informatie over eventuele financiële ondersteuning kunt u terugvinden op onze website onder “Praktische informatie”.

De voorbereiding voor het zomerkamp is al begonnen en met het vastleggen van het kampadres zijn de nodige kosten gemoeid. Voor de leiding van de speltakken is het dan ook belangrijk om te weten hoe groot hun budget zal zijn waarop ze het programma kunnen afstemmen. Dit is afhankelijk van het aantal jeugdleden dat meegaat op zomerkamp. Om een juist beeld hiervan te kunnen krijgen en om duidelijkheid te verschaffen bij annulering van uw aanmelding, is er een uniforme regeling voor deelname aan en annulering van de zomerkampen.

Eind maart 2019 zal de stichting via incasso/nota 50% van de kampbijdrage in rekening brengen, gelijktijdig met de contributie van het 2e kwartaal.
Alleen voor degene die duidelijk hebben aangegeven dat het kind niet meegaat, zal deze 50% niet worden geïnd.

De 2e 50% van de kampbijdrage zal halverwege juni, gelijktijdig met de contributie van het 3e kwartaal worden geïnd.

Indien voor 1 april 2019 de deelname voor de bevers, welpen (meisjes/jongens), scouts (meisjes/jongens), wordt geannuleerd zal € 10 in rekening worden gebracht, deze € 10 is benodigd om bij te dragen in de vaste kosten van het gereserveerde kampadres. Bij annulering tussen 1 april 2019 en 1 juni 2019, zal er 50% van het totale kampgeldbedrag worden terugbetaald, dit betekent dat in het 2e kwartaal de incassering van de 2e helft van de kampbijdrage komt te vervallen, maar dat de in het 1e kwartaal geïnde bijdrage niet terug betaald wordt. Bij annulering na 10 juni 2019 zal er 15% van het totaal geïnde kampgeld (volledig bedrag kampgeld) worden terugbetaald.

Annulering dient in alle gevallen doorgegeven te worden aan het secretariaat:
Paula Wigmans 0164-612448 of e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Aangezien we streven naar een zo laag mogelijke kampbijdrage, hopen wij dat u begrip zult hebben voor bovenstaande regeling. Door middel van deze regeling voorkomen we dat er bij onverwachte annuleringen financiële problemen ontstaan. Anderzijds hebben wij ook getracht hiermee een duidelijke uniforme regeling te treffen, waardoor er ook voor u als ouder / verzorger duidelijkheid is. Mocht u echter nog vragen hebben dan kunt u hiervoor contact opnemen met het secretariaat.

Tot slot willen wij u vragen als er gedurende het jaar wijzigingen zijn in de medische gegevens van uw kind (bijvoorbeeld wijziging in ziektekosten verzekeraar) of u dan een nieuw medisch formulier wilt invullen bij de speltakleiding.